Rusza druga część kampanii promocji gospodarczej pod hasłem: "Zainwestuj w Sosnowcu" w ramach projektu pn. "Sosnowiec - miasto dobrych inwestycji" współfinansowanego środkami unijnymi w ramach RPO WSL 2007-2013.
W ramach jej scenariusza przewidziano m.in. billboardy reklamowe, spoty w telewizji regionalnej i na lotnisku w Pyrzowicach, opracowanie nowych ofert inwestycyjnych, a także udział w zagranicznych i w krajowych targach inwestycyjnych.Zaplanowane działania są kontynuacją rozpoczętej już w ubiegłym roku kampanii promocji gospodarczej miasta, mającej na celu zainteresować i zachęcić przedsiębiorstwa do inwestowania w Sosnowcu.
W tym celu ruszyła w najlepszym czasie antenowym codzienna emisja pięciu spotów reklamowych w telewizji regionalnej TVP Katowice oraz na lotnisku w Pyrzowicach, która potrwa do połowy listopada br., a także akcja billboardowa przy drodze krajowe nr 86 Katowice - Warszawa. Plakaty zachęcające do inwestowania w Sosnowcu pojawią się przy al. Wojska Polskiego w Częstochowie, a także przy al. Katowickiej w Nadarzynie. Uzupełnieniem kampanii będą artykuły promocyjno - reklamowe w takich czasopismach jak: "Puls Biznesu" oraz "Gazeta Prawna".
Głównym rezultatem tego przedsięwzięcia promocyjnego będzie rozszerzenie oferty inwestycyjnej miasta poprzez opracowanie siedmiu nowych ofert inwestycyjnych zarówno z zakresu usług jak i produkcji, w tym m.in. dotyczących Sosnowieckiego Parku Naukowo-Technologicznego. Karty ofertowe przygotowane zostaną w pięciu wersjach językowych: polskiej, angielskiej, hiszpańskiej, francuskiej oraz chińskiej.
Po raz pierwszy rozszerzony wachlarz ofert inwestycyjnych miasta zaprezentowany zostanie podczas tegorocznych Międzynarodowych Targów MAPIC w Cannes we Francji oraz w ramach Targów Produktów i Usług dla Samorządów Lokalnych Gmina w Poznaniu. Obie imprezy targowe odbędą się w listopadzie br.