Wiadomości z Sosnowca

Śląskie liderem w oczach szefów biur reklamy

  • Dodano: 2011-01-11 10:30

Działania promocyjne Województwa Śląskiego zostały wysoko ocenione w badaniu "TOP promocji polskich miast i regionów" organizowanym przez Fundację Best Place - Europejski Instytut Marketingu Miejsc.


We wspólnej kategorii miast i regionów Województwo Śląskie okazało się najlepsze w promocji atrakcyjności turystycznej. Nasz region zajął także II miejsce w kategorii najbardziej zauważalnych działań promocyjnych.


Co ważne - Województwo Śląskie to jedyny region, który zdobył uznanie szefów promocji największych polskich miast i województw. Oprócz Śląskiego respondenci wskazali tylko pojedyncze miasta.


Celem badania przeprowadzonego przez Fundację Best Place było ustalenie opinii osób odpowiedzialnych za promocję miast i regionów na temat najlepiej wykonywanych przez samorząd działań promocyjnych.


W raporcie sporządzonym na podstawie badań czytamy między innymi, że: Województwo Śląskie w ciągu kilku ostatnich lat odmieniło swoje oblicze m.in. dzięki efektywnym kampaniom reklamowym, czerpiącym z głównej idei marki "Śląskie. Pozytywna Energia". Jest to jedne z nielicznych województw w Polsce, które konsekwentnie i spójnie kreuje swój wizerunek od 2008 r., zyskując tym samym aprobatę ekspertów branży marketingowej. Spore publicity dla Śląska wykreował także udział w światowej wystawie Expo 2010 w Szanghaju, gdzie m.in. tańczący na specjalnie przygotowanym parkiecie (Sustainable Dancefloor) Zespół „Śląsk" wytwarzał "pozytywną" energię. Aktywność promocyjna Województwa Śląskiego została zauważona również z pewnością dzięki szeroko zakrojonym kampaniom "Pozytywnie nakręceni polecają" oraz "Pasjonaci polecają".

Dodaj komentarz

chcę otrzymać bezpłatny newsletter portalu Sosnowiecki.pl.

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Wydawca portalu nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Czytaj również