Jak załatwić sprawę w Urzędzie Miasta?

Jesteś tutaj: Strona główna »  Urząd miasta »  Jak załatwić sprawę w Urzędzie Miasta ? »  Meldunki

Meldunki


Wybierz zagadnienie:

 

Nazwa sprawy InformacjeDokumenty do pobrania
zaświadczenia z akt ewidencji ludności o zameldowaniu na terenie miasta Sosnowca przeczytaj pobierz wniosek
udostępnienie danych ze zbiorów meldunkowych

przeczytaj

pobierz wniosek

 

zameldowanie na pobyt stały

przeczytaj

pobierz wniosek
zameldowanie na pobyt czasowy (ponad 3 miesiące) przeczytaj pobierz wniosek
zameldowanie na pobyt czasowy (do 3 miesięcy) przeczytaj pobierz wniosek
wymeldowanie z miejsca pobytu stałego przeczytaj pobierz wniosek
wymeldowanie z miejsca pobytu czasowego (do i ponad 3 miesiące) przeczytaj pobierz wniosek
zameldowanie cudzoziemca na pobyt czasowy (do i ponad 3 miesiące) przeczytaj pobierz wniosek
postępowanie administracyjne w sprawie anulowania zameldowania przeczytaj-
postępowanie administracyjne w sprawie wymeldowania z miejsca pobytu stałego przeczytaj-
postępowanie administracyjne w sprawie zameldowania na pobyt stały lub czasowy ponad 3 miesiące przeczytaj-

 


Godzina rozpoczęcia godziny otwarcia i telefony do Wydziału Spraw Obywatelskich »

 


 

Urząd Miasta Sosnowiec

Aleja Zwycięstwa 20
41-200 Sosnowiec
tel.: 32 296 0 600
godziny pracy »
adresy i telefony innych instytucji »

 

235
Twój schowek